POGOJI UPORABE

1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino www.zeshop.si določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje ZESHOP, d.o.o., (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec). Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino www.zeshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.zeshop.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje ZESHOP, d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec ali obiskovalec www.zeshop.si spletne trgovine. Vsak obiskovalec, ki se registrira lahko pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi v sistem. Uporabnikovo geslo  je zasebno in je znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan skrbeti, da bo uporabniško ime uporabljal le ta uporabnik ali pa oseba pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
 
Podjetje ZESHOP, d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe in cen na spletni strani www.zeshop.si brez predhodnega obvestila.
 
 

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

 

      3. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

      Vse cene v spletni trgovini www.zeshop.si so izražene v evrih, ne vključujejo DDV, ker podjetje ni davčni zavezanec, ter veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

      Cene na spletni strani so v skladu s cenikom prodajalca in so za vse uporabnike enake, v določenih primerih so cene znižane (popust).

      Prodajalec si prizadeva, da bi spletna trgovina www.zeshop.si prikazovala samo točne in verodostojne informacije. Če cena ni pravilna, bo prodajalec omogočil kupcu odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

      Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti kupca obvesti, da je bilo njegovo naročilo potrjeno. Naročilo in podrobnosti so v elektronski obliki shranjene na strežniku ponudnika in kupcu dostopne v njegovem uporabniškem profilu (Račun).

       

      4. PLAČILNI POGOJI

      Spletna trgovina www.zeshop.si omogoča plačilo izbranega blaga na več načinov:

      Plačilo po povzetju, kupec naročeno blago plača dostavljalcu z gotovino. Plačilo po povzetju ni možno za vse izdelke.

      Plačilo preko Paypal informacijskega sistema (predhodno potrebna registracija na www.paypal.com) za varno plačevanje s pomočjo kreditnih kartic Visa, Mastercard, American Express, Diners, itd. Za določene izdelke je možno le plačilo preko PayPal (določeno v opisu izdelka).

       

      5. SPLETNI KATALOG IZDELKOV

      Katalog izdelkov s cenami je dostopen vsem obiskovalcem. Nakup je možen le ob prijavi v spletno trgovino www.zeshop.si.

      Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije) in predstavljeni z nazivom, proizvajalcem, opisom ter slikami.

       

      6. POSTOPEK NAKUPA

      Registracija uporabnika

      Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

      Fizične osebe morajo vnesti: e-poštni naslov, geslo, ime in priimek, naslov, telefon.

      Pravne osebe morajo vnesti: e-poštni naslov, geslo, naziv podjetja, naslov za pošiljanje računov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo.

      Po vnosu podatkov uporabnik prejme e-pošto za potrditev uporabniškega računa.

      Prijava uporabnika

      Po registraciji se uporabniki prijavijo v spletno trgovino www.zeshop.si z vpisom  uporabniškega imena in gesla.

      Če je uporabnik pozabil geslo, prejme geslo po elektronski pošti. Geslo lahko ponastavi tudi uporabnik. Obvestilo o ponastavitvi gesla prejme preko elektronske pošte.

      Naročilo izdelkov

      Kupec doda izdelke v košarico in nadaljuje z nakupovanjem ali zaključi nakup. V košarici se prikaže naziv izdelka, količina, cena, razni popusti, akcije, itd. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec pregleda prejeto naročilo. Prodajalec preveri dobavljivost izdelkov in naročilo potrdi ali pa ga zavrne z razlogom. Na tej stopnji sprejeta naročila postanejo nepreklicna. Prodajalec v najkrajšem možnem času pošlje blago. Kupec je o tem obveščen po elektronski pošti.

      Prepoznava in popravilo napak pred oddajo naročila

      Kupec lahko kadarkoli pregleda vsebino košarice. Če kupec želi spremeniti naročilo, lahko to stori v pregledu košarice. Če kupec odda napačno naročilo, mora v 1 uri po naročilu o tem obvestiti prodajalca preko e-pošte info@zeshop.si ali telefona +38651393225, ter zagotoviti, da je bil ponudnik o tem obveščen.

       

      7. DOSTAVA

      V spletni trgovini www.zeshop.si se naročeno blago dostavlja preko Pošte Slovenije, GLS in GOLD Express pošta. V nekaterih primerih se blago dostavlja tudi preko drugih pogodbenih partnerjev.

      • Pošta Slovenije

      Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbljižji pošti.

      • GLS d.o.o.

      Dostava ob določenih urah ni možna.

      • GOLD Express pošta
      Dostava ob določenih urah ni možna.

       

      Kupec lahko pošiljko pričakuje v roku dveh delovnih dni, če je blago na zalogi. V nasprotnem je pošiljka dostavljena v rokih dobave, ki so objavljeni v spletni trgovini.

      Če kupec ob dostavi ni prisoten na dostavnem naslovu bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi s kontaktnimi podatki za ponovno dostavo. Kupec je dolžan dostavljalca kontaktirati in se dogovoriti za ponovno dostavo.

      Stroški dostave v Sloveniji za manjši paket se zaračunajo 8,00 € ne glede na dostavljalca. Stroški dostave v Sloveniji za večji paket se zaračunajo 10,00 € ne glede na dostavljalca.

      Stroški mednarodne dostave so višji od stroškov dostave v Sloveniji in so odvisni od države dostave.

       

      8. DOBAVNI ROKI

      Prodajalec bo skrbel za čim prejšnje dobave kupcu. Če kupec naroči več kot en izdelek in je dobavni rok za nekatere izdelke daljši kot za druge, bomo izdelke na zalogi poslali takoj, ostale izdelke pa čim prej možno. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, kasnejša dostava pa ni zaračunana. Če je izdelek težko dobavljiv, ga bomo čimprej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem naročilo prekine.

       

      9. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

      V 14-ih dneh od dobave izdelka ima kupec pravico odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec na dnu spletne trgovine izbere povezavo in izpolni potrebne informacije v spletnem obrazcu Vračila oziroma pošlje zahtevek za vračilo preko e-pošte na elektronski naslov info@zeshop.si. Brez zahtevka za vračilo, vračilo ni možno. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14-ih dneh po zahtevku za vračilo. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa in Potrdilo o izpolnjenem vračilu. Kupec nosi stroške vračila izdelka. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni obliki. Možnost vračila ne velja v primeru da je bila odstranjena originalna embalaža. Prodajalec pa je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 14-ih dni od prejema blaga.

      Kupcu prilagojenih izdelkov ni možno vrniti brez utemeljenega razloga, razlog za vračilo tovrstnih izdelkov je lahko le prodajalčeva napaka na izdelku. V primeru, da je izdelek dobavljen v skladu z opisom v spletni trgovini, brez napak, vračilo ni možno.

       

      10. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

      Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Pogodbe med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki arhivirajo na sedežu podjetja ZESHOP, d.o.o.. Kupec pridobi kopijo pogodbe, če pošlje zahtevo preko elektronske pošti na: info@zeshop.si.

       

      11. ZAUPNOST PODATKOV

      Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list Republike Slovenije št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popravek) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list Republike Slovenije, št. 14/03). Več informacij na: https://www.zeshop.si/pages/privacy-policy.

       

      12. VARSTVO OTROK

      V skladu z dobro vero in poštenostjo, se ponudnik zavezuje, da brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupanja otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec ne sme izdajati podatkov nepooblaščenim tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb. Upravljalec bo izbrisal osebne podatke mladoletnih oseb na zahtevo staršev in skrbnikov. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

       

      13. KOMUNIKACIJA

      Podjetje ZESHOP, d.o.o., ki upravlja spletno mesto www.zeshop.si posluje tako z fizičnimi osebami (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Prodajalec bo začel komunicirati z uporabnikom s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije, ...) bodo nedvoumno označeni ter jasno bo razviden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

       

      14. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

      Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja ZESHOP, d.o.o. ali na elektronski naslov info@zeshop.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.

       

      15. ODVEZA ODGOVORNOSTI

      Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletne trgovine www.zeshop.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih izdelkov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega izdelka. Pri ponudbi nekaterih izdelkov v spletni trgovini www.zeshop.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@zeshop.si.

       

      16. GARANCIJA, REKLAMACIJE IN ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

      Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu.

      V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

      Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

      Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

      Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

      Če blago ni vrnjeno v originalni embalaži,

      če k izdelkom ni priložen garancijski list.

      V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegove stroške. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga nam pišite na info@zeshop.si ali nas pokličite na +38651393225.

       

      Poškodbe pri transportu

      Če ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@zeshop.si ali po telefonu na številko +38651393225. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, špediterjeve nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Prodajalec in špediter bosta poskrbela, da bo reklamacija čim prej rešena.

      Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo kupnine za ta izdelek v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo kupnine za ta izdelek. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.